Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

lördag 22 mars 2014

Om inget alls

Oj, oj, oj, nu är det långt mellan blogginläggen. Men dagarna svischar ju förbi så snabbt att jag inte hinner med bloggandet. Jag prioriterar inte facebook och bloggandet som nummer 1 längre. Helt plötsligt, en dag, vet inte vilken faktiskt, så blev jag helt görtrott på att kolla fb och det har hållit i sig.

Att skriva kommer jag aldrig att tröttna på, det är ett beroende hos mig, men då måste det till inspiration. och den kan ibland lysa med sin frånvaro.
Det kommer att bli lite hipp som happ i bloggen i fortsättningen...eller ett tag framöver, är mer sanningsenligt.
Men hallå, nu märker jag att det blev attans allvarligt!

Ni får inte ta allt jag skriver så bokstavligt, jag är ju känd som en velpotta och det hävdar jag att jag kommer att fortsätta vara...säkerligen.
Så vänta och se, ni nyfikna, rätt som det är så kommer det ett inlägg...om VAD SOM HELST!!
WOW!

Visst är ni nyfikna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar