Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

fredag 19 oktober 2012

Orka....

Ibland undrar jag om jag gjort nåt kriminellt, eller i alla fall nåt klandervärt i mitt förra liv. Då jag trodde att allt var under kontroll så....Pilutta dig Anja!  Hade önskat en annan start på helgen...Jag hann precis in genom ytterdörren idag då det plingade sms. Fick av mig kläderna, rufsade kissarna och Vaski och kollade se sms:et. Jag fattade först inte vad jag läste utan fick ta om(dumhuvud). Det stod" Thirre har fått ett sammanbrott och du måste hämta Lummi i morgon eftermiddag för hon kan inte ta hand om henne nu". Vad göra mer än få magsår? Jo, ringa dottern, såklart, det är ju hennes hund. Få klartecken om annat fosterhem. Just nu är livet så där....Men skit i det. Hunden måste ha ett hem, sen får jag bryta ihop. Men OM inte hunden får ett hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar