Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

fredag 20 mars 2020

Fredagskväll v.12

Hallå vännerna!
Hur är det med er så här i Coronatider? Själv är jag lite fundersam med detta med Corona, kan inte ta in att hela vårt land planerar att i stort sett stänga ner!
Men hallå? Vi har haft Spanska sjukan, Asiaten, Hongkonginfluensan, svininfluensan, fågelinfluensan och vinterkräksjukan, 
Inte behövde vi stänga av hela Sverige för detta. Vissa avled i dessa epidemier, tråkigt men så är livet.
Men...
Om man då åker utomlands i dessa tider så får man ju gilla läget, enligt mig. Sitt i karantän och fira, jag tycker INTE synd om er! 

Själv har jag annat att oroa mig för och det har inte med Corona att göra utan helt annat som jag inte vill ta upp här just nu. 
Livet måste fortsätta utan att Corona behöver lägga sig i...eller hur?

Kram på er goingarna!




1 kommentar: