Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

fredag 30 november 2018

Förändringar på ålderns höst...

Ja, här sitter jag nu, efter en veckas fruktansvärd press. Att köpa hus är inte bra för hjärtverksamheten har jag och Gubben fått erfara! Många turer har kommit och gått under denna vecka, inget jag vill ta upp här för det är för jobbigt för mig och Gubben och oviktigt för er så därför skall jag försöka förklara läget just nu.
Så här känns det, alltså.
Ehh...är detta på riktigt? Skall vi flytta? Till vårt drömboende?
På riktigt!?!
När?
Ja men vi har ju själva satt 1 april som inflyttning, Det borde vi kommit ihåg...
Jaha ja, just det...Kommer vårt hus att vara attraktivt? Tänk om ingen vill ha det? Hur blir det då?
Fast hus runt omkring har ju blivit sålda allihop till bra pris...utom ett.
Fasa!!!
Tänk om vårt hus inte blir sålt?
Hur gör vi då?
Ett axplock av våra funderingar just nu.

Men kära ni, ha en fantastisk 1:a advent och mys så himla mycket för på 91:an är det tomteförbud innan tisdag då fotografering av vårt fantastiskt fina hus äger rum!

Håll tummarna, folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar