Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

fredag 28 februari 2020

Teknikstrul eller dum i huvet, bara att välja..

Go kväll, vännerna!
Nu är jag inte på gott humör, kan jag lova! Jag har försökt lägga in mina mobilbilder till datorn men det går åt h-vete hur jag än gör!
Sååå...
Ni får försöka fantisera mina bilder i fortsättningen tills jag fått ordning på detta. Jag får väl tillstå att jag inte är nåt datafreak...

Sen mitt senaste inlägg har min leverans av lampan anlänt. Hade verkligen velat visa er hur bra det blev med dessa lampor efter att jag lagat den första trasiga...
Faaaaaan, så grinig jag blir över att jag inte är värsta tekniknörden och kan sånt här med teknik!

Kanske kan ni få se våra fina lampor inom snar framtid om jag får tag på nån datanörd som vet problemet...

Tills dess..
Kram i massor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar