Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

fredag 14 maj 2021

Helg mitt i veckan..och lite annat

Nä men tjena hej, mina godingar!
Klämdag igår, semester idag, gissa hur många gånger jag planerade utifrån att det var lördag igår? Undrar om det är åldern som tar ut sin rätt, kommer inte ihåg att jag varit så dagvill förut? 

Hmm...finns ens ordet dagvill? Någon?

Igår släppte jag lös delar av min kropp i solskenet inför några förvirrade solstrålar. 

Idag har jag minsann klippt gräsmattan för första gången 2021 och då exponerat min kropp inför solens alla strålar ånyo under ca en timmes tid så förhoppningsvis kommer min blåvita att skifta färg från blåvit till vit och lite senare till mycket ljustbrun.  Men  foppatofflor...Gissa fotfärgen?😁


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar