Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

tisdag 16 september 2014

En gammal gummas tankar...

Ibland så kommer livet som en smäll på käften...

Att aldrig mer köra slut på kroppen....Så avslutade jag mitt förra inlägg.
Men hallå! Inte i mitt nuvarande jobb, i alla fall.  Hur gör man?
Jag har köpt en ny postkodslott för att gardera mig. Nu har jag två stycken och kanske, kanske har jag tur och vinner en massa pengar.

Om inte....ja, då får jag väl jobba på, helt enkelt. Pensionen hägrar långt därborta. Fast så långt borta är den inte, juh. Jag är 56 år och om typ 7-8 år så kanske jag kan säga morsning och godbye.
 Det kommer inte att bli sötebrödsdagar men vem behöver massor av pengar?
 Nä, bara jag har Gubben och alla mina husdjur så är jag nöjd!


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar