Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

lördag 11 november 2017

Ljuset i mitt liv

Godkväll mina vänner! Nu har mörkrets tid verkligen infunnit sig och jösses så MÖRKT och trist det är. Min värsta tid på året.
MEN...ljuset i mörkret för min del heter David! Att få en snorig slempuss av honom ger mig en otrolig lycka.
OCH förkylning...
Sen vår förra date förra veckan har jag dragits med en riktig snorförkylning! Men skit samma, jag har inte varit döende utan kunnat jobba(även om jag inte varit den charmigaste...).
Idag har vi haft date igen och jädrar så kul vi hade! Jag-Grandma fick köra vagnen för första gången och det gick....sådär MEN att kind- och nackpruttas är ju sanslöst kul och då är det detta som gäller. Pilutta såna som inte förstår draget i en kindprutt!!!!

Ni kanske tycker det är konstigt att jag aldrig lägger ut bilder på Guldklimpen...
 Jag får erkänna att det kliar nåt oerhört i mina fingrar att lägga ut massor av gosiga fina, gulliga bilder på min guldklimp MEN jag respekterar min dotters starka principer vad det gäller sociala medier. Bilder kommer därför ICKE att läggas ut på honom så länge han inte själv kan godkänna detta.
PUNKT.
Och vet ni? Jag älskar det!
Sociala medier är en riskfaktor för allt vad vi delar DÄRFÖR är det oerhört viktigt VAD vi delar.
Men jag kan förstå alla som inte kan och förstår riskerna...för det är ju så himla gulliga och fina bilder, juh...
Men att bilderna kan delas vidare...och vidare...och vidare...och användas i fel syfte är väl inte helt okänt...Eller?
Mitt sug efter att lägga ut bilder på min lilla goding kommer jag därför att hålla stången eftersom jag verkligen inte önskar ha honom i nån peddoring...

Trevlig helg Goingar!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar