Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

lördag 4 oktober 2014

Varken ut eller in...

Har en fundering inför framtida blogginlägg.
Kanske skall jag profilera min blogg till nåt specifikt. Men vad?
Funderar och funderar...
I nuläget så är det totalt stiltje i hövve på mig.
Betong? Hundar? Katter? Trädgård? Träning? Inredning? Alltmöjligt? Jag är ambivalent...

För att återkoppla till tidigare inlägg så är inte livet så himla perfekt för tillfället så därför håller jag en lågmäld stil i bloggen just nu, tills jag får ordning på vad jag vill delge omvärlden.
Ha tålamod med en vilsen människa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar