Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

onsdag 9 april 2014

Och ibland så blir det trögt...men ändå....

Det duggar inte tätt mellan inläggen just nu. Ibland räcker inte tiden till eller så prioriterar jag andra saker. 
Ni som följt min blogg vet ju att jag, och stundtals även min Gubbe, varit utsatta för en jobbig "stalker". Under nån månads tid har påhoppen lyst med sin frånvaro men så återkom de i helgen. Denna gång höll vi oss kalla, Gubben och jag. Vi meddelade "hen" att vi spärrat mobilnumret och alltså inte kan nås för vidare kränkningar. 
Vi har nämligen laddat ner bästaste appen i världen: Efter att vi meddelat detta så fick vi ändå 11 spärrade meddelanden från samma nummer vardera inom närmaste timmen!
Det positiva, tvärtemot vad "hen" kanske tror, är att detta stärker oss-mig och Gubben, nåt otroligt. 
Senaste meddelandet kom i söndags....Skönt att slippa läsa kränkningarna även om vi ser att kontakten sökts.

Nu skulle jag verkligen velat skriva att jag är i full gång med träningen. Men näää. Min häl är bättre, MYCKET bättre, men däremot ömmar min VAD-samma ben.
 Dret!!!
BLÄÄÄÄÄ!!

Och trädgården är en enda lervälling.

Pysselidéerna är väck.

Stickningen är upprepad.

Men positivt är att idag gjorde jag middag.

PUNKT!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar