Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

lördag 5 april 2014

Våren!!!!

Nu är det den bästa tiden!! Att äntligen få vara ute i trädgården och se allt som grönskar. Få börja planera för sommaren är himmelskt härligt för själen!
Och vovvarna sen, de kan få vara ute och busa eller bara ligga och glo....eller gräva i gräsmattan...

Vallmo

Daglilja


Vovvar

Idag har jag redan hunnit gå en långpromme med Lummi. Ja, inte kan man ligga och sova bort förmiddagen då vädret är så härligt!
De andra två får vänta till i eftermiddag för sina prommar, matte behöver vila sin häl...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar