Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

onsdag 16 april 2014

Tabata med Frida!!! Och hälen höll, tror jag....

Tog en rövare i morse och bokade ett Tabatapass för en av alla mina favvisar, Frida. Hälsporren har varit tillbakadragen till och från under sista tiden så jag chansade. Och det gick jättebra!!! Jag är salig! Det var sååå kul och jobbigt!
Men som den pessimist jag är, har jag inte tagit ut nåt i förskott utan väntat några timmar för att se vad som händer.. 
Än så länge verkar allt ok.....
Så här skadefri har jag inte känt mig på väldigt länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar