Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

lördag 26 april 2014

Återfallsförbrytare i huset

Efter att ha funnit min ena sko HÄR så föll snabbt misstankarna på en viss ljusbrun, lurvig lappistjej...

Tror ni att mina favoritskor går att rädda? Jag är otroligt skeptisk.

Men inte tror ni väl att JAG skulle vara skyldig?

Vädret var härligt, ny lön på kontot, en bra arbetsvecka var till ända så vad var då bättre än att presenta mig själv med lite blomster? 

Varje kväll börjar hundarna gnälla vid samma tid, Lummi är värst. Och innan jag kommit på varför så har mina tankar farit runt i huvudet på mig om att de på nåt sätt har ont nånstans...men alla samtidigt....Nä, verkar inte logiskt.
Och så går jag upp och kollar var de är...Men åhhhh!!!! De står ju utanför toadörren och väntar på att få borsta tänderna!!!  Lummi var först, som vanligt, därför är hon inte med på bilden...Våra vovvar, bäst i världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar