Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

måndag 7 juli 2014

Fredag-söndag

Det bästa fiket som finns! Janssons café i Skåre.
Man hamnar i en annan tid direkt man går över tröskeln.
Min bästa medarbetare Maggi och jag firade in vår stundande
semester här.
Fågelhuset är såklart designat och byggt av Gitte Jansson,
caféets ägare.

Hon har också ett galleri, där hon ställer ut
egna men även andra konstnärers verk.

Glaskonst

Bästaste Maggi sitter och myser.

Lappispromme på Kilene på lördagsförmiddagen

Anna med sina godingar. 

Kira, finaste(hm, alltså 2:a efter Klinga som
var en aning avis då jag gosade med Kira)

Cayenne, så himla go!!

Mina vovvars uppfödare Inger med Ragna

Här sitter hon Prinsessan Klinga, liite bättre, liiite finare
än alla andra...om hon får bestämma själv...

Tänk så mycket denna Flammentanz fått utstå.
Flyttad minst 5 ggr och på det mest brutala sätt,
 men ändå är den så himla snäll och blommar så här vackert!

Min finaste lilla keramikdocka, rosorna och liljorna samsas så fint

Men ärligt, är det ok att skryta? Jag är sååå
himla nöjd med fågelbadet så det är inte klokt!!

Söndag förmiddag, här börjar takäventyret

Litet avbrott för barnkalas men så var han igång igen

Det blir bara bättre och bättre

Och över alltihop vakar Vaski, mammas pöjk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar