Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

lördag 26 juli 2014

Träningseufori

Idag är jag lite mör i kroppen, faktiskt.
Det KAN bero på spinningpasset igår. 90 minuter i stekande sol....Men så fantastiskt kul det var!!
Vi var ett stort gäng som hängde på "Sommarrock spinning" på gräsplanen. Men tjena, vilken härlig idé! Och allt tack vare de två fantastiska instruktörerna Frida och Jessica! För utan proffsiga men också personliga instruktörer blir ju passen därefter. Igår var det PARTY på gräsplanen!!
Jag som älskar sommaren med sol och värme led inte nämnvärt trots att jag såklart hamnade på "solsidan" Har heller inte kört spinning sen maj...
Men skit samma. 
Det funkade. Frida startade de första 45 minuterna. Jädrar så kul!! Vilken tjej, alltså! Jag log mig igenom hela passet. Bra musik, Frida var i sitt esse som den "Hagforska" hon är, och solen stekte...

I pausvilan fick vi mellanmål. Sen var det dags för Jessicas 45 minuter. Hennes pass känner jag till som dretjobbiga. Och varför skulle detta vara lindrigare? Nädå, här var det intervaller hela tiden! Och solen sken...
Men dessa tjejer, alltså. SÅ HIMLA GOA!

Jag har varit KMTI trogen sen starten och det känns som det är min familj. Detta är mitt sociala liv, eftersom jag inte är en person som gillar att fika i stugorna eller på stan. Nä, jag har sagt det förut i bloggen och jag säger det igen; Ni är viktiga och BÄST!! 
Så många proffsiga instruktörer, och alla på KMTI. Vilken tur för mig.
 Skulle aldrig orka byta träningsställe. Det är jobbigt juh....

Så idag har jag softat lite med att städa, gjuta betong, gräva och måla en vägg i solsken. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar