Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

torsdag 17 juli 2014

Min fantastiska dag med mina bästaste i världen!

Vilken fantastisk dag jag har haft idag! Har äntligen fått träffa min kusin Anna som jag inte sett sen....1980-talet! Även goaste kusinbarnet Anette(Annas systerdotter) slöt upp till min stora glädje! Vi har ju träffats ett antal gånger under senare år men det är lika roligt varje gång vi möts.
Samtidigt fick jag en stor portion kultur i form av konst i olika former på Kraftstationen i Deje. Fantastisk konst!! Har ni inget för er under tors-sönd 11-16 så åk för tusan dit. Ni kommer inte att ångra er.
Detta är en sån stor dag för mig att jag knappt kan fatta det!

Jag har fått reda på saker om min släkt som jag aldrig har hört talas om. Och förhoppningsvis har jag gett nåt tillbaks.
Jag är helt överväldigad just nu så här kommer därför bilder:


Rabattprakt nummer 1!

Detta var en luring! Var tvungen att känna
på målningen om den var ojämn. 3D kallas det....

Jag klarade att gå BÅDE uppför och nedför gallertrappan
men INTE att gå nära räcket...Svindel i bött!

Såå häftigt!!

Min favoritkonstnär alla kategorier!!

Och dessa småtorson!! Skulle göra vad som helst för
några sån på hallväggen. 2500:-/st....Får börja spara nu så kanske
jag kan köpa en då jag är typ 75...

Kolla värsta hjulet...eller vad det nu var...men häftigt!

Här står hon, Anna, min fräscha kusin!

Rabattkonst

Och så skulle jag ta kort på Anette men vad hände? Jo, hon gjorde likadant på mig, ha ha!

Här hade vi lugnat ner oss lite, Anette och jag, och kollade rabatterna

Rabattkonst, igen

...och igen

Men kan ni förstå så mycket inspiration jag har fått idag?

Men åhhhh så vackert!

Och här likaså! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar