Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

onsdag 20 juni 2012

Så var det slut...

Mina härliga, tokiga kollegor Eva-Lena, Kerstin och Anette

Och här är några sköningar till, Elisabeth, Anna och Anette... igen

Här har Frida sällat sig till oss...och Anette gör allt för att stjäla uppmärksamheten!

Här är resten av vårt härliga gäng! 
Ja, då var vårterminen slut och personalfesten var ett faktum! Kul, men också vemodigt eftersom några inte kommer tillbaka till hösten. Bord var bokade på Ankdammen i hamnen. Nye ägaren har verkligen gjort en uppryckning av stället! Från att ha varit riktigt mörkt och slitet går nu allt i vitt med svarta detaljer. Stilrent och fräscht! Dessutom en inglasad uteservering! Maten var mycket god om än dock lite barnslig i färgen...

Laxen hade gömt sig under sparrisen...Tyvärr associerade jag den gröna såsen
till pistageglass. Synd för den var riktigt smarrig! Färskpotatis till, jättegott!


Vips, så var det tomt på faten...men i glasen fylldes det på!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar