Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

lördag 8 september 2012

Förkylt

Som inbiten migränmänniska trodde jag att jag upplevt de värsta huvudvärkarna...tills idag. Har en förkylningshuvudvärk som hotar spränga huvudet! Kan inte röra på kroppen utan att ögonen verkar hoppa ut och vända. Min Gubbe hade ju detta för någon dag sen men som vanligt tog jag det med en nypa salt, ni vet karlar och förkylning...Men nu förstår jag hur han mådde! Det värsta med huvudvärk är ju att man inte orkar läsa. Jag har just börjat på Dandy, fortsättningen på Brobyggarna av Jan Guillou, men den får ligga kvar på nattygsbordet idag. Nä, jag lägger mig nog i soffan med pappersnäsdukar och vattenglas i min omedelbara närhet. Kanske orkar jag se lite på TV....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar