Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

onsdag 27 november 2013

Blackout och träning

Redan halva veckan gjord. Hmmm...

I eftermiddags upptäckte jag ett nytt misstag jag gjort.
 SUCK!!!
Ibland är jag rädd för mig själv. Vad händer, liksom? Fick panik idag då jag upptäckte ett bamsemisstag gjort av mig, bara mig.
Tänkte mejla min goaste chef i världen, men så fick jag ett ärende mitt i alltihop, så då gick jag åt det hållet där hon har sitt kontor...och tänk, där satt hon, så mild och fin, och jag kom stormandes med mitt ärende...och så fick hon ner mig på mänsklig nivå, jag kunde tänka klart, och få ordning i huvudet. Det har inte varit lätt, den senaste tiden, kan jag säga.

Fast det är ju inte löst, mitt misstag. Det får jag försöka ordna till i morgon.. Ja, jisses, det här året ,kommer att gå till historien.
Men ingen kan göra ens egna missar ogjorda. Jag får göra avbön i morgon, JÄVLAR!!! Så jobbigt det kommer att bli!

I kväll har i alla fall jag och kära Gubben varit på värsta, bästa träningspasset. Så himla jobbigt, och kul...Visst är det konstigt? Man sliter livet ur sig och tycker samtidigt att det är skoj....Ehhh...
Men ni som tränar förstår väl...
Vi har unnat oss några julöl så här efteråt. Gött!

2 kommentarer:

  1. Glöm inte att alla gör misstag! Det är ganska mänskligt faktiskt! Jodå jag vet precis vad du pratar om att vara så härligt gött slut efter ett hårt träningspass! Tack vad söt du var i förra inlägget! Det värmde! Kram o ha en toppendag! /Petra

    SvaraRadera
  2. Det var precis vad de sa till mig; Alla kan vi göra misstag, och visst är det så, men det har varit väldigt många på sistone...Men snart är det julledigt, och då skall jag baske mig softa.
    Du får stå ut med att jag öser beröm över dig, ha ha, för du är född till instruktör! Och jag är inte den enda som säger det, vettu!! Sen tycker vi "gamlingar" på KMTI att ni verkar ha ett härligt instruktörsgäng, det speglar sig i allt! Då NI har kul så har VI kul!!
    Kramis Anja

    SvaraRadera