Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

lördag 16 november 2013

Julisar

Nu har jag köpt de första julklapparna. Jag tror inte att jag varit ute i så god tid på flera år, om någonsin! Men som den näthandlarälskare jag är har jag funnit bästa grejerna. Mer säger jag inte.....

Med styvbarn med familjer (och då också en mamma till dem som vill ha ett ord med i laget), eget barn med pojkvän och bästa svärföräldrarna så är det ett evigt pusslande för att alla skall bli nöjda och utvilade. Jo, tjena!
Förra julen var både jättebra och ledsam. Alla bitarna föll inte på plats, kan man säga. Så är det då man har olika syn på hur man skall fira jul. Det är inte alltid så lätt att få till det, även om jag och Gubben försöker så gott det går.

I år tar vi nya tag. Så nu jäklar är jag i alla fall på gång med julisarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar