Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

lördag 25 augusti 2012

Varför ändra ett vinnande koncept?

Då jag är gräsänka brukar jag alltid passa på att äta nåt som bara jag tycker om. Det brukar alltid bli nåt med spenat. Spenat och fetaostpaj har det blivit de senaste 10 gångerna, och alla gångerna har det blivit görgött! Som ni vet är ju ingen gång likt den andra då det gäller mig och matlagning...Men denna rätt är och förblir min favorit.
Då kan man undra vad som flög i mig idag då jag helt plötsligt gör spenatlasagne! Undrar om utomjordingarna på altanen har börjat ta över på allvar, eller var jag bara förvirrad? Jag hade alla ingredienser till pajen men ändå gjorde jag en lasagne. Det är ju tråkmat!!!! Och dessutom för mycket kolhydrater...
Ja, så här blev resultat!.GRÖNT!!! Tacka vet jag paj. Skall aldrig mer gå ifrån
ett vinnande koncept...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar