Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

onsdag 29 augusti 2012

Intervaller som avslappning!!

Vad kan vara bättre än att efter en skitstressig dag få köra ett spinningpass i stuprus? Intervaller med Lisa som instruktör till på köpet. Det var ganska länge sen jag körde intervallspinning, och det kändes kan jag lova, men herregud, så roligt! Det blir garanterat flera gånger trots att tiden blir lite knapp då jag måste hinna till hunddagis innan 18.00, men det går om jag duschar hemma. Tänk om man kunde träna hela dagen och jobba 2-3 timmar istället? Det skulle vara mumma, men då är det väl dags att börja spela på Lotto eller nåt sånt....
Vaski har piggnat till hyfsat efter gårdagens drogparty på Solstaden. Men hela gårdagen var han JÄTTEHÄNGIG och ville inte ens äta. Då är han verkligen hängig. Och då husse svängde in på uppfarten blev han inte skogstokig som han brukar utan låg kvar i soffan! I morse var han jättedålig i magen
så nån medicin vågade jag inte ge honom. På dagis har han varit trött men ätit sin mat så det börjar väl rätta till sig. Skitsur är han på mig just nu för han får inte springa på tomten, endast gå i koppel...
Blicken säger: Men schyssta då matte, släpp ut mig!!! Jag är dretsugen på att palla några äpplen eller tomater då du vänder ryggen till!!


Här är rekordmånga mogna tomater
på plantan men inte så länge till.
Vaski är fena på att plocka de röda då man vänder
ryggen till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar