Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

onsdag 29 januari 2014

Hinner, hinner INTE...

Svoooch! Shit, där gick veckotåget! Men herregud, så fort veckorna går. Jag hade ett tänk om att gå på House of Lolavisning hos bästaste Frida i kväll, men se, det sket sig. En sjuk gubbe, kissnödiga hundar, ved som skulle plockas in och så var det med det. Ja, ja, sånt är livet.

Träningen har ju varit ett sorgligt kapitel under en veckas tid. I söndags plågade jag mig igenom ett Lift it pass med kramp i min förgrömmade fot där hälen krånglat en tid. Jäklar skit, så trött jag är på alla skador. Tänk så skönt det skulle vara att bara ta på sig joggingskorna och ge sig ut på en löptur! Men skit heller... Mitt baklår säger; NÄÄÄJJJJ!!! Hatar mitt baklår, ibland.
I möra har jag bokat ett spinningpass. Får se om det funkar....
Det skulle verkligen vara helt underbart att få upp flåset i bött. Vovveprommar ger inte den värsta pulstoppen direkt....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar