Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

måndag 20 januari 2014

Skadeelände

Då var det dags för en ny skada, eller ny och ny, en nygammal skada - hälsporre. Började känna av det då jag gick ur bilen vid KMTI för att köra ett powersteppass igår. Det kändes inget i början så jag tänkte det var nåt som kommit i kläm bara.
 Men i slutet av passet knöt det sig i hälen och attans så ont det gjorde! Och gör fortfarande.
Nu har jag kört intervallspinning och det funkade så länge jag inte stod rakt upp, i 2:an som det kallas.

De stackars vovvarna fick ingen kul promenix idag då matten var sur som ättika, bara för den eländiga hälsporrens skull. Nu skall jag sätta mig i TV-soffan och klämma på det onda. Man skall göra det säger de vise, så då gör jag så. Det här vill jag verkligen inte dras med!

Annars är allt jättebra.....

2 kommentarer:

  1. Men NEJ Anja! Nu får det väl vara nog! Hoppas inte PS var den bidragande orsaken! Krya på dig! Kramar Petra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, nej, det får du inte tro! Det kändes redan innan jag kom till KMTI. Antagligen har jag överansträngt ett muskelfäste i hälen då jag gjort väldigt många och långa hundprommar under helgen. I halkan...Får nog köpa såna där dretfula broddsulor...
      Passet var ju helt otroligt bra, som vanligt. Du har sånt flyt i passen att man inte behöver tänka en gång!! Bästa du!!
      Kramis Anja

      Radera