Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

söndag 20 maj 2012

Frukostbuffé!!

Efter regn kommer solsken....Så sant. Då fredagen gick i moll så kom lördagen med idel trevligheter! Träffade mina tjejkompisar på frukostrestaurangen Kaviar för att umgås och äta frukostbuffé. Efter att i sisådär 25 år ha druckit vin och ätit oss sprängmätta var det dags för nya grepp! Jättetrevligt! Att man kan ha roligt utan alkohol var uppenbart. Vi flamsade precis likadant ändå! Detta blev uppenbart då jag skulle lägga in fotona i datorn och insåg att jag filmat istället. Hur hemskt är det att höra en löjlig röst på inspelningen och inse att det är du själv?? Svar - ÖVERHEMSKT!! Skämskudde!!! Som tur var fick jag till några riktiga foton också...
Jag blev sprängmätt även om jag avstod de döda djuren närmast!

Här är de, tjejgänget, helt nyktra. Från vänster;  Pia, Nettan, Marie och Sussie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar