Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

måndag 23 juli 2012

Träningsläger både här och där....

Då Gubben åkt på träningsläger vill inte jag vara sämre. Jag har träningsläger på hemmaplan, ja! Körde lunchspinning med Rosita. Hon måste ha ätit taggtråd. Jisses, vilket tufft pass, men inspirerande som vanligt. Mycket jumps, hastighetsökningar och viktökningar. Efteråt en snabb dusch, matinköp på Willys och sen hem för lunch och rastning av hundar, ja, mest en hund då, eftersom Vaski fortfarande har ont i tassen. Klinga och jag gick till svärmor med en present. Vi skyndade oss eftersom regnet hängde i luften men se, det var en luring för nåt regn kom inte på hela eftermiddagen. Därför kunde jag rensa och plocka lite visset i trädgården. Passade på att klippa äppelträdet eftersom det hotar att växa ihjäl sig. Lite ont i själen gjorde det ändå att klippa bort grenar med äppelkart...
Och sen var det dags för dagens andra spinningpass. Denna gång för Jeff. Han kör ett helt annat upplägg, inga jumps eller så utan tunga backar i olika positioner. Mycket bra pass, han drev på oss stenhårt, peppade oss så in i ******!! En mycket bra kombo, helt klart! I morgon bli det "bara" ett pass, 75 minuter powerstep för Frida. Hennes pass är inte att leka med så det räcker gött med det. Sen är det mat och vila som gäller! Skall försöka få till nåt nytt med symaskinen som redskap. Vet inte om det blir klädesplagg eller inredningsdetalj, det tål att tänka på...Sån är jag...
Men gud så gött att vara igång med träningen igen!!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar