Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

tisdag 5 mars 2013

Mellointresse...eller inte

Måste bara lägga ut bilderna från lördagskvällen. De ger en sann bild av intresset för Mellon från oss alla, även jag. Jag missade att Danny tydligen fick en blackout, stackar´n då...Det var väl då jag höll på att greja med mobilen, kolla fb och trycka in ostbågar i munnen för brinnande livet. 
(Undrar just varför texten blev blå och understruken? Det går INTE att ändra. Men texten jag skriver NU är svart och snygg, precis som jag vill ha). Fast texten är INTE blå i bloggen.....hm


Zzzzzzzz.....

Zzzzzzzzzzzzzz................

 Vad är det för oljud, låt mig sova!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar