Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

tisdag 29 oktober 2013

Ingen bluetooth...faaan!

Åhh, så surt det är att inte kunna visa bilder! Fattar inte vad som hänt med min bluetooth.

Kan i alla fall meddela, utan bilder, att jag igår körde ett intervallspinningpass vid lunch. Kroppen var väl inte riktigt igång efter min träningsvila sen i tisdags, men en go genomkörare fick jag av Åsa i alla fall.

Idag körde Gubben och jag intensivspinningen igen. Nu var jag förberedd och fegade faktiskt lite i början, men så härjade Jessica med oss, så man kunde inte låta blir att ta i kräkmycket!! Det är ju det som är meningen med passet, liksom! Nu är det gjort och gud så bra jag mår...nästan. Mina leder är ju sorgliga, just nu, men spinning är perfekt eftersom belastningen på lederna är minimal.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar