Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

fredag 2 augusti 2013

Mina semesterfavoriter...och inte....

Har haft lite bloggvila några da´r. Tiden har inte räckt till. Visst är det underligt...Jag har ju semester! Men saken är den att jag har försökt lata mig och då hinner man ju inte allt det där som man skulle gjort om man inte latat sig så förbålt! Den sista semesterboken är härmed invigd! Hur välplanerat var det då? Det har nog aldrig hänt förr, fast jag har ju också lagt ner några riktigt dåliga läsupplevelser efter sidan 100 ungefär.  Nä, faktiskt många fler sidor då jag tänker efter...Och jag VET att man inte skall göra hundöron! Tänk inte fy och usch om mig nu för även solen har fläckar....
Herregud, så ointressanta böcker. Stora besvikelser!

Bildbevis 1, Den tomma stolen/Rowling. Helt ointressant intrig.
Så amatörmässig att man blir full i skratt, eller inte. Man vill ju inte lägga
ner en massa energi på skitböcker. Man kan undra om jag är dum i huvudet som
 ger en skitbok så många sidor...

Bildbevis 2, Himmel över London/Nesser. Men Nesserpöjken min, varför gjorde du
den här? Vad snodde runt i hövve på dig? Jag är djupt besviken på dig, skall du veta!
Men du kan få bli min favvis igen om du levererar nåt riktigt bra fram över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar