Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

fredag 16 november 2012

Skitfredag...

Hann inte boka popspinning igår heller. Skit också, tänkte jag då. Och så rätt tänkt det var, hi hi, fast det visste jag ju inte då. Men om jag hade hunnit, hade jag fått boka av...för idag fick jag värsta magknipet efter lunchen. Det var bara att packa ihop och åka hem, och spinning är det sista jag vill uppleva idag. Nu skall jag lägga mig i soffan och läsa Sandmannen och vänta på att friskna till. Kanske med två katter på magen som värmeelement.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar