Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

lördag 10 november 2012

Sy och sticka

Idag skall det grejas här hemma. Jag skall sy den sista kudden till TV-rummet. Sen är det klart. För den här gången, alltså....Gubben skall greja lite lister i hallen. Kanske blir det en tur till tippen också.
Sen skall jag baske mig sticka klart min schal som jag två kvällar i rad stickat fel så jag fått repa upp!
Lite färg så man står ut i höstmörkret.

Åsså min kompis på bordet,
Syrran med långa benet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar