Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

onsdag 19 december 2012

Slutklämmen...

Hur trött kan man vara, egentligen?!? Känns som jag släpar mig fram från morgon till kväll. Men nu är det snart jullov! Välbehövlig vila för kropp och själ. Och jag skall inte planera ett dugg, mer än att gå upp på morgonen( läs fm) och lägga mig på kvällen. I morgon kväll sker sista styrkeprovet. Julavslutning med spex, korv och brödservering i korridorerna och sist betygsutdelning. Sen är det GOD JUL!!!
Fredagen skall jag antagligen tillbringa i affärer. Städa lite men mest softa med våra fyrbentingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar