Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

torsdag 9 maj 2013

Bortadopterade

Så har jag då lämnat bort några små telningar. De kommer att få det så bra i sina nya hem! Jag insåg tidigt i vår att detta inte går längre, vi kan inte ha så många utan måste faktiskt inse att de har det bättre nån annanstans. Hos nån som kan pyssla om dem och ge dem det de behöver. Man får inte vara egoistisk och bara tänka på sig själv! Så idag kom deras nya adoptivpäron och hämtade dem. De var väldigt noga att ta reda på så mycket som möjligt om bebisarna så de kunde ge dem den omvårdnad som krävs. Jag känner mig trygg i vetskap om att päronen kommer ta hand om dem på bästa sätt.
Aklejorna

Alunroten och dagliljorna

Vallmon
Dagliljorna och floxen  
Torparliljan

Bolltisteln

2 kommentarer:

  1. som nyinsatt Päron till en massa plantor i från Öa så har jag i går ....torsdag genomgått en intensivkurs med föregående vårdnadshavare . Detta var givande ...men andra ämnen kom upp under tiden . Märkligt att två så svårpratade människor kan ha så mycket att prata om .... HEHEHEHE!!!! Anja ♥ Tack för många gôrgoa timmat i ditt paradis

    Kram Catarina =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv, för allt hjälp att lossa tungans band, ha ha!
      Kramar Anja

      Radera