Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

fredag 11 januari 2013

Energi

Vilken fart det blev på mig då jag kom hem! Ja, ni skulle inte tro era ögon. Knappt att jag själv gör det...Fick ju ingen plats på popspinningen så därför fick jag extratid till annat. ärligt talat behövde jag träningsvila idag. Är ganska sliten efter att ha tränat fyra da´r i sträck. Handlade i lugn och ro, och hämtade hundarna, sen hem och i bakningen. Gubben skall till Långberget och åka skidor i morgon så då tänkte jag överraska med en rejäl matsäck. Kom på ett bröd jag brukade göra då Dottern var liten. Helt enkelt en vanlig bröddeg som jag kavlade ut och lade på valfritt pålägg, rullade ihop, penslade och in i ugnen. Görlätt att ha med sig till matsäck. Idag gjorde jag en med skinka, ost och basilika och en med bara ost och basilika.



Sen har jag hunnit slänga ihop två lasagner(?) också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar