Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

måndag 7 januari 2013

Mot våren!!!

Nu är det på väg åt rätt håll igen! Måndag och en hel vecka att jobba. Det gillar jag, ordning och reda. Sen är det inte otäckt med ett avbrott då och då, som tex jullov eller semester...Men idag fick man ta till sin allra grövsta fantasi för att få till nån vårkänning. Regnigt och trist hela da´n. Men jag köpte mig lycklig, jah! Tog en promenad på lunch och spenderade drygt en hundring på strumpor, trosor och ett par vantar. Det räckte för att hålla mig på den positiva sidan av humöret...
Och så har jag varit och kört ett spinningpass. Och gud, så kul det var! Har inte kört nån spinning på flera veckor, så formen var osäker. Men en kanonbra intstruktör som hojtade åt oss att mjölksyra, det har minsann ingen nånsin dött av, fick igång min loja kropp så till den milda grad! Medryckande musik och så backar, mycket tunga backar. gjorde susen. Han delar första platsen med många av de andra instruktörerna på min favoritlista, vilka de är får de själva lista ut!
Nu känns benen riktigt mosiga och goa så resten av kvällen blir det TV-söffa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar