Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

måndag 14 januari 2013

Tomglor

Jag har inget att göra...Så konstigt det känns. Egentligen skulle jag varit på intervallspinning men vi var för sent ute att boka igår så vi hamnade på en 10:e och 11:e plats på reservlistan. Vitsen var ju att vi skulle träna tillsammans. Det är ju inte ofta vi gör det numera. Men då klockan var 5 insåg jag att vi nog inte skulle få plats båda två, jag hade fått en plats men gubben stod som 1:a reserv. Det gjorde han även då det var dags för mig att åka. Då bestämde jag mig för att boka av så i alla fall han skulle få spinna. Min tur kommer i morgon. Så nu sitter jag här...i godan ro...med tid över att tomglo. 
Så här har Vaski tillbringat sin mesta tid sen i somras. Inte så
bra för en hund som älskar att springa, hoppa och leka. 
I morgon skall Vaskiböbben på återbesök till veterinären. Han har ju fortfarande jätteont. Nu får de lov att göra nåt vettigt och inte bara säga att det kan ta tid. Det har det ju redan gjort! 

Nä, om man skulle göra nåt...Kanske måla naglarna, det var inte igår. Nej, förresten, det är för jobbigt, sitter nog en stund till och glor i brasan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar