Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

måndag 25 februari 2013

Idag har jag tränat! På riktigt!!

Är det månne så att jag skall vara skadefri hädanefter? Idag körde jag spinning för tredje gången efter min skada. Den första höll på att sluta i förskräckelse, den andra kom känningen efter 15 minuter, men idag, Heureka! Kändes ingenting! Jag vet varför jag fick ont efter första spinningpasset, och det var att jag slarvat med stretchen efter att rehabträningen gått så attans bra hela tiden. Då det knappt kändes nåt glömde jag bort att stretcha, helt enkelt. Slarvmaja! Så efter det har jag tokkört min TNSapparat på vaden då jag sett på tv på kvällen. 30 minuter varje gång. I fredags körde jag popspinningen, åhh, så kul det var att få köra ordentligt! I 15 minuter funkade det innan smärtan kom. Men då kom jag på att trixa med foten lite, avlastade genom att peka lite nedåt med tån och se där, det släppte! Sen stretchade jag ordentligt och då jag kom hem, gissa? TNS-apparaten på!
Så idag, var det spännande. Skulle muskeln hålla? Och JAAAA det gjorde den! Jag är så jäkla glad så det är inte klokt! I morgon blir det lunch lift it! Jajamen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar