Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

lördag 6 april 2013

Hej igen!

Men hörrni, nu kommer det ett nytt inlägg från mig! HAR JAG INGET ANNAT FÖR MIG? Nja, faktiskt inte. Gubben tittar på då vuxna karlar åker omkring på skridskor med en klubba i handen, jagandes en liten svart gummitrissa, och trots klubban så trillar de HELA tiden. Rätt som det är skriker han så alla husdjuren blir vettskrämda och springer åt alla håll. Det betyder för det mesta att det gått hans väg, dvs att hemmalaget har fått in gummitrissan i rätt nätkasse. Ja, ja, men jag låter honom ligga där i soffan och hetsa upp sig, det får han, för det gör ju att jag kan sitta och blogga i lugn och ro...
Det jag vill informera om just nu är att jag än en gång ändrat mina inställningar. Jag har ju för en tid sen spärrat för anonyma kommentarer efter att det blev obehagligt. Eftersom jag inte är den mest tekniska människan på jorden tar det en stund innan jag finner hur jag skall göra för att förhindra såna obehagligheter. Nu har jag funnit lösningen! Vassegoa att kommentera! Det är kul då man får respons på sina tankar ibland.

2 kommentarer:

  1. tack för dina fina ord i min blogg!
    Visst är det härligt med träning!
    Jag kommer tillbaka till din blogg :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag att du gör! Jag skall följa din med stort intresse!

      Radera