Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

måndag 1 april 2013

Kommentarer...

Jag tycker det är väldigt trevligt med nån kommentar då och då, men nu var det jättelängesen jag fick några. Kan det vara så att det inte går att kommentera, eller? Under en tid hade jag ställt in så att alla, även anonyma kunde kommentera, men se det fick jag ändra. Det kom obehagliga kommentarer från okända människor. Mycket trist. Så nu har jag alltså ändrat inställningarna.

Skall passa på då jag ändå är i bloggtagen igen att visa hur mycket min frösådd har tagit sig.


Här är det basilikan som har kommit upp mest. Chili tar lite mer tid på sig

Ärligt talat, kommer inte riktigt ihåg vad detta är...
Det ger sig då de kommit upp ordentligt!

Syrran solar tillsammans med fuchsiaplantorna som jag redan
varit tvungen att toppa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar