Om mig

Mitt foto
Hammarö, Värmland, Sweden
Här delar jag med mig av glatt och sorgset, ilsket och stôlligt. I sammanhanget deltar ofta min Gubbe. Våra liv kretsar kring våra högt älskade husdjur, trädgården och vår gård med allt vad det innebär av arbete. Sen får ni gissa vilken årstid det är jag hatar mest...

tisdag 30 juli 2013

Lite ditt och datt...

Såg denna nostalichock på väg till träningen i går! Åhhhh, så
jag skulle vilja dra tiden tillbaka! Min dåvarande pojkvän hade en
turkos amazon, herregud så coolt!



Dagens födelsedagsbarn, Vaski 9 år! Han ser som vanligt ytterst allvarlig
ut då hans födelsedag inträffar! Hm...den där tårtan som står framför
honom, fick han inte ens smaka på. Lummi tog chansen och tog täten
i smaskande. Det blev en ny tårta och då fick Vaski vara ensam på altanen!

Kolla vad Gubben hade gjort under tiden jag latat mig på två
träningspass på KMTI! Det kommer att bli värsta snygga altanen!

Kände mig nyttig i morse och bakade scones. Tog med två till dagisfröken
och en stoppade jag i munnen. Känns lite konstigt att ha så mycket tid kvar
på dagen...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar